fredag den 3. januar 2014

#Fredagsbog d. 3. januar 2014.

Denne uges weekend læsning er følgende:


Carsten Jensen - Vi, de druknede. Jeg har stadig gang i Carsten Jensen og Marstal-sagaen. Jeg er næsten 300 sider inde og jeg synes det er en rigtig god og fangende fortælling.

Laini Taylor - Ønskekræmmerens datter, Ildenglen. Fantasy trilogi, hvor af der kun er udkommet denne første på dansk. Efter hvad jeg har forstået, er hver af bøgerne fortalt fra forskellige personers perspektiv. Den sidste i trilogien udkommer på engelsk i februar eller april, så hvis jeg synes om den første, må jeg have fat i de sidste to på engelsk.

Lise Bidstrup - Khepris tre trin. Bogen vandt jeg i en giveaway på Goodreads og det lyder til at være en spændingsroman/ thriller, der har noget med det gamle Ægypten at gøre. Det lyder spændende, så jeg glæder mig til at få den læst.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar