fredag den 14. februar 2014

#Fredagsbog Valentines Day 2014.

Vi har en del på programmet i denne weekend. Blandt andet skal gemalen og jeg ud og spise med et vennepar i Aalborg og i biografen og se Klassefesten 2, så det glæder jeg mig til, det bliver super hyggeligt. Så derfor er min Friday Reads denne weekend ikke så ambitiøs. Jeg har kun planlagt at læse én bog og det er selvfølgelig:

 
Jane Austen - Pride and Prejudice. Efter min mening verdens bedste klassiske kærlighedsroman. Jeg elsker at læse om Mr. Darcy og Lizzie. Den er både vittig og romantisk, en perfekt kombination. Jeg har BBC mini-serien på dvd og har set den mange mange gange. I min flotte nye udgave af bogen, er der også et langt indlæg om tidperioden, politik og samfund på den tid. Det bliver også interessant at læse om.


Ønsker alle god Valentines Day og god weekend!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar