fredag den 28. februar 2014

#Fredagsbog d. 28. februar 2014.

Med en hektisk weekend i udsigt med hele 3 tøndeslagninger, to børnefødselsdage, en håndboldkamp og standerhejsning i fodboldklubben, ja så tvivler jeg på om, jeg får læst ret meget i denne weekend.

Jeg har gang i to bøger, hvor af jeg kun mangler små 20 sider af den ene og en ny bog klar, som jeg har påtænkt mig at starte, når den anden er færdig. Bøgerne er:


Talia Vance - Spies and prejudice. Bogen er en genlæsning og er en blanding af Pride and prejudice og Veronica Mars. Jeg trængte til noget nemt og lige til at læse og det opfylde denne til fulde. Den er kliché og lidt barnlig skrevet, samt selve historien er der ikke mange ben i. Men det var lige det jeg havde lyst til at læse. Når hverdagen er travl, har jeg bare ikke overskud til at læse Tolstoj eller Kafka. Jeg mangler ca. 20 sider, som jeg nok kan læse på en halv times tid.

Ib Michael - Himlen brændte. Læseklubbens valg til marts måned. Jeg synes den er lidt træg her i starten og jeg har ikke specielt meget lyst til at læse den. Men jeg har heldigvis en hel uge mere til, at komme ordentlig i gang med den. Forhåbentlig bliver den bedre længere inde. Lige nu synes jeg de videnskabelige teorier skygger lidt for selve historien.

Paul A. Myers - Greek Bonds and French Ladies. En roman som jeg vandt i Goodreads Giveaway i februar måned. Den skriger ikke "læs mig"! Jeg er ikke rigtig fanget af teksten på bagsiden, det lyder som noget med økonomisk kriminalitet og det lyder, for mig, utrolig kedeligt. Men jeg har planlagt at starte på den, når Spies and prejudice er færdig.

God weekend og god læselyst!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar