lørdag den 22. marts 2014

Bogkøb i marts. Første del.

Det var slet ikke meningen, at jeg skulle lave et indlæg om bogindkøb i marts, på grund af alle de bøger jeg købte på udsalg. Men rent teknisk har jeg ikke købt nogen bøger i denne måned. De to viste bøger i dette indlæg, er bøger jeg har forudbestilt i januar og som er udkommet i denne måned. Der skulle komme en bogpakke mere den kommende uge, som også er en forudbestilling.

Bøgerne er:

Sarah J .Maas - The Assasin´s Blade. Noveller der har forbindelse til forfatterens Throne of Glass trilogi. Den sidste bog er planlagt til at udkomme i september i år, men udgivelserne bliver nogle gange forsinket. Jeg har hørt meget blandede meninger om trilogien. Men det handler om en ung dame, der på en eller anden måde ender som kongens lejemorder. Jeg elsker at læse om, stærke kvindelige kick-ass hovedpersoner.

Dan Wells - Ruins. Tredje og sidste bog i Partials-trilogien. Jeg venter helst med at læse en serie eller trilogi til alle bøgerne er udkommet. Hvis der går lang tid mellem udgivelserne, kan jeg have svært ved at komme ind i seriens stemning igen, for ikke at tale om overhovedet at huske, hvad det hele går ud på. Det har også sine fordele, hvis man nu skulle løbe ind i en meget nervepirrende slutning, en af de berømte cliff hangere, ja så skal man ikke vente flere måneder, men kan forsætte uden afbrydelser.



2 kommentarer:

  1. The Assassin's blade er fantastisk. Glæd dig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, tænk engang her næsten et år efter, har jeg stadig ikke fået læst den...

      Slet