fredag den 7. marts 2014

#Fredagsbog d. 7. marts 2014.

Endelig en nogenlunde stille weekend, med masser mulighed for at læse. Læseklubben kommer søndag aften, for at snakke om Ib Michaels Himlen brændte, som jeg blev færdig med her i ugen. Jeg skal lige have skimmet den igennem igen lørdag aften, men ellers er der dømt action i weekendens bøger:

Lindsey Davis - Tyv over tyv. Det er en krimi, der foregår i det antikke Rom, jeg startede på den i torsdags og den er meget interessant at læse. Desværre er det nummer 7 i en serie om Marcus Didius Falco og den eneste, der er oversat til dansk. Det kunne have været sjovt, at starte fra begyndelsen, men den læses nu også fint som enkelt stående bog.

Jefferey Deaver - Carte Blanche. En James Bond spændingsroman.

Jeg har ikke læst nogen af de oprindelige James Bond bøger, skrevet af Ian Fleming. Men jeg har set filmene utallige gange. Derfor er det lidt svært for mig, at vænne mig til, at læse om Agent 007.

Hvis jeg bliver færdig med disse to, begynder jeg på Veronica Roths Allegiant, for endelig at få afsluttet Divergent trilogien.

God weekend og god læselyst!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar