fredag den 4. april 2014

#fredagsbog d. 4. april 2014.

Der er udsigt til endnu en hektisk weekend, med mange skønne ting at glæde sig til. Min yngste datter fylder fem og der skal selvfølgelig holdes stort kalas for hende på søndag. Men inden da skal min ældste datter og jeg en tur i fængsel om lørdagen. Vi skal til Krimimesse i Horsens. Det bliver så godt!!

Bøgerne jeg læser denne weekend er:

Jumpha Lahiri - The Namesake. Ja, jeg er stadig ved at læse denne bog og jeg er ikke kommet meget længere end sidste fredag. Der kommer hele tiden andre bøger, som trækker mere. Jeg tror jeg vil sætte alt ind, give den en ekstra skalle og forsøge at blive færdig med den i denne weekend. Det er meget interessant, at læse om forskellen mellem Gogol, der er opvokset i USA, med hans forældre, der forsøger at fastholde deres børn i indiske traditioner, men samtidig prøver at være åbne over for den amerikanske kultur.

Robert Shore - Bang in the Middle. Bogen udkommer d. 10. april. Jeg er ca. 16% inde i denne e-bog. Den er let at læse og skrevet med meget humor. Det er min første e-bog, det går relativt fint. Men hvis jeg skulle vælge ville jeg helst have haft en fysisk bog at sidde med. Så har jeg en bedre fornemmelse af, hvor lang bogen er og hvor langt jeg er kommet og jeg ville heller ikke opleve at Ipaden hele tiden går på stand by, hvis jeg ikke læser en side hurtig nok. Jeg er sikker på at det sidste kan fikses relativt hurtigt, hvis jeg gad sætte mig ind i teknikken.


God weekend og god læselyst!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar