søndag den 3. august 2014

Bøger læst i uge 31-2014.

Helt ukarakteristisk har jeg ingen læste bøger at skrive om i dette mit ugentlige indlæg. De bøger jeg har læst færdig i den forgangne uge, har jeg enten allerede skrevet om eller indgår i en trilogi, som jeg først vil skrive om, når jeg har læst alle bøgerne.

Bøgerne er:

 Laura Ingalls Wilders bøger om livet på prærien også kaldet "Laura"-Bøgerne, som jeg har skrevet om i #Sortsuperego indlægget. Jeg har nu læst de første 3 bøger, Det lille hus i den store skov, Det lille hus på prærien og Det lille hus ved floden. Når jeg har læst bøgerne fra august måneds læseliste, vil jeg forsætte med at læse videre i serien.

Jeg læser også Dan Wells post-apokalyptiske science fiction trilogi, der består af bøgerne, Partials, Fragments og Ruins.

Jeg har læst første bog og jeg gav den fem stjerner på Goodreads. Det er en spændende og meget medrivende handling og verdenen historien foregår i, er troværdig og meget nem at forstå. Jeg håber inderligt at de to sidste bøger lever op til den første.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar