fredag den 22. august 2014

Lækkerier i postkassen.

Den seneste måned har der været rigtig mange indlæg fra bogbloggere om Christina Bondes "Nattens Sanger" trilogi og jeg må sige at de indlæg, gjorde mig ekstremt nysgerrig efter at læse bøgerne.

Min nysgerrighed skyldes til dels de meget høje ratings og al den meget ros bøgerne har fået i anmeldelserne, men også det faktum at det er en vampyr trilogi, der foregår i Danmark. Det lyder utrolig spændende.

Derfor blev jeg rigtig glad og overrasket, da jeg fik en e-mail fra forfatterinden i egen person, der spurgte om jeg havde lyst til at læse bøgerne.

På trods af de mange ulæste serier, jeg lige har lavet et indlæg om, kunne jeg bare ikke sige nej, til sådan et fantastisk tilbud.

I dag leverede posten så de tre omtalte bøger i min postkasse, fint pakket ind og dekoreret med bling bling og sløjfe og nu ligger de bare og venter på at blive læst.

Christina Bonde har i øjeblikket en konkurrence kørende på Facebook siden "Nattens sanger", hvor der indtil den 1. oktober er mulighed for at vinde alle tre bøger i trilogien.

2 kommentarer:

  1. Åh, hvor glæder jeg mig virkelig til at høre din mening om dem! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. De er på læselisten for september, som månedens serie/trilogi :)

      Slet