onsdag den 13. august 2014

#Sortsuperego 2.

Anden udfordring fra Sortsuperegos udfordringskrukke ( forklaring kan ses her Sort tale eller her Mit superego ) er:

Læs en anbefalet bog.

Det var ikke så nem en udfordring. Jeg synes det er sjældent, jeg får anbefalet en bog, oftest er det mig der anbefaler. Derfor tog det lidt tid at finde en bog og med mit bogvalg, kunne jeg heldigvis slå to fluer med et smæk.

Bogen jeg har valgt at læse i forbindelse med udfordring nummer to er Et andet sted af Signe Langtved Pallisgaard . Bogen er anbefalet af Brønderslev Bibliotek.

Tre ud af fem medlemmer i min læseklub bor i Brønderslev og derfor er læseklubben tilknyttet Brønderslev bibliotek og det er dem, der har anbefalet "Et andet sted", som den næste bog vi skal læse.

Bog anbefalingen falder også sammen med at forfatteren er inviteret til et læseklub arrangement på Brønderslev bibliotek i september. Vi har efterhåneden været til en del arrangementer, både forfatter foredrag, redaktør/forlags foredrag og læseinspirations dage, hvilket har været rigtig gode og hyggelige arrangementer.

Jeg vil vente med at skrive noget specifikt om bogen, da vi først skal have diskuteret den i læseklubben.

Der er mere udfordrings tid tilbage og jeg kan nok nå en enkelt anbefalet bog mere. Så hvis der er nogen der har en bog de vil anbefale, så gør endelig det.

4 kommentarer:

  1. Åh, den har jeg overvejet at læse siden før dens udgivelse. Jeg glæder mig meget til at læse din mening om den.
    Anbefaling: "Vores Ø"! Jeg vil så gerne høre flere forskellige personers mening om den :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Uha, en god anbefaling. Den skal jeg i hvert fald læse :)

      Slet
  2. Hvor er det fedt, at du igen er med til legen. You go! Jeg glæder mig til at høre, hvad du synes om bogen. Jeg har nemlig selv overvejet at læse den :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er rigtig sjovt at være med i jeres lille leg :) Jeg elsker læseudfordringer.

      Jeg kan vist godt løfte sløret for at jeg er vild med den måde Signe Langtved Pallisgaard skriver på. Hun har sådan et fint og poetisk sprog.

      Slet