fredag den 5. september 2014

#fredagsbog d. 5. september 2014.

Nu er vi gået ind i efterårsmånederne og det betyder blandt andet, at rulleskøjtehallen i Serritslev starter op efter sommerpausen i aften og det har børnene glædet sig til hele ugen. Så frem over kommer jeg nok til at tilbringe en stor del af mine fredag aftner der.

Men efterår betyder også mange hyggelige og mørke aftner, hvor vinden tuder uden for og man med sindsro kan putte sig i en lænestol med et tæppe og en god bog.

Denne weekend glæder jeg mig, uanset hvad vejret byder på, til at afslutte:

Christina Bonde - Besat, Skæbne og Følelse. Fantasy bøger, der også er kendt som "Nattens sanger" -trilogien.

Jeg har i ugens løb læst første bog "Besat" og er godt halvvejs i "Skæbne" og jeg kan sige at bøgerne, kun er blevet bedre for hver side jeg har læst. Følelserne og stemningen i bøgerne er helt fantastisk beskrevet. Vampyrelementet i historien virker godt gennemarbejdet og meget troværdig.

Trilogien handler om den 23-årige Victoria Rose. Hun er stærkt traumatiseret efter at have overlevet et voldeligt overfald, begået af hendes eks-kæreste. Nu stoler hun ikke på kærligheden, men alt dette og meget mere bliver ændret, da hun møder Lucas, der er ejer af Natskygge Godset. Hun forelsker sig hovedkuls og bliver trukket ind i en meget skræmmende verden, som hidtil har været skjult for hende og alle andre mennesker.

God weekend og god læselyst!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar