fredag den 24. oktober 2014

#fredagsbog d. 24. oktober 2014.

Jeg sveder og jeg fryser og har en dunrende hovedpine. Derfor har jeg ikke rigtig nogen fredagsbog, at fremvise denne gang. Jeg har prøvet med forskellige bøger, men jeg kan ikke rigtig samle mig om at læse noget.

Hvis det skulle blive bedre i løbet af weekenden, har jeg en stak bøger klar, som jeg rigtig gerne vil i gang med. Det er bøger, der længe har ligget på toppen af min to-be-read liste, men som hele tiden bliver udskudt af den ene eller anden grund.

Hvilken skal jeg mon gribe først?

 
God weekend og god læselyst!

11 kommentarer:

  1. Forbandede Yngel er virkelig god. Og den er også forholdsvis hurtigt læst, jeg læste den selv på en eftermiddag. Så hvis du er lidt halvsløj, er den måske en god bog at vælge. Den er virkelig fantastisk!

    SvarSlet
    Svar
    1. Er nu startet på "Forbandede yngel", den er helt sikkert nem at læse, men også meget medrivende.

      Slet
  2. Princess Bride skulle være helt fantastisk!
    Har selv læst forbandede Yngel - den var rigtig god:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er godt nok svært med så mange bøger, man gerne vil læse. Men jeg prøver "Forbandede yngel" til at starte med.

      Sig mig engang, var det dig, der vandt et eller andet på Nova FM i dag (søndag)?

      Slet
    2. Okay, der var nemlig en der hed Astrid, som havde vundet eteller andet og hun snakked om en bog, hun glædede sig til at læse. Så jeg tænkte det godt kunne have været dig ;)

      Slet
    3. Det kunne meget vel have været mig ja, hehe.. Men ikke i denne omgang;D

      Slet
  3. Jeg stemmer også for "Forbandede Yngel". Den er virkelig god, og også ret hurtig læst (dog ikke helt så hurtigt glemt). Jeg læste den selv ud i én kør - blev så fanget af den, at jeg ikke kunne lægge den fra mig, før jeg havde læst den færdig. "Min mands hemmelighed" er dog også virkelig god! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg bliver højst sandsynligt færdig med "Forbandede yngel" i dag. Den er godt nok hurtig at læse, men så fangende alligevel.

      Slet
  4. "The Princess Bride" er den perfekte bog til hyggehumør og sygedage. Den kan muntre enhver op på en gråvejrsdag. Så god!

    SvarSlet
    Svar
    1. Når jeg har læst "Forbandede yngel" færdig i dag. Springer jeg fluks videre til "The Princess Bride". Jeg ved ikke helt hvad jeg skal forvente af den.

      Slet