mandag den 17. november 2014

Bøger læst i uge 46-2014.


Det ser ret vildt ud, at have læst 5 bøger på en uge, men jeg har altid gang i 2-3 bøger på en gang, samt en højtlæsningsbog for børnene og en lydbog. Så nogle uger har jeg næsten ingen læste bøger og andre uger falder det sammen, så jeg afslutter alle bøger på næsten samme tid.

Jeg har jo stort set lavet separate indlæg om alle de bøger jeg har læst i løbet af sidste uge. Bøgerne er:

 Peter Madsen - Eventyrbogen.
Ann Ward Radcliffe - The Mysteries of Udolpho.
Nanna Foss - Leoniderne.

De eneste jeg ikke allerede har skrevet om er Jojo Moyes - En plus en, som jeg har læst sammen med en ny læseklub i Hjørring. Det er første gang vi skal mødes næste weekend og jeg vil som sædvanlig vente med, at skrive om bogen, til vi har snakket om den i fællesskab.

Og John Stephens - Den rubinrøde krønike, som er en del af "Bøger fra begyndelsen"-trilogien og som jeg laver et indlæg om, når jeg har læst den sidste bog i trilogien "Den kulsorte protokol".

2 kommentarer: