fredag den 7. november 2014

#fredagsbog d. 7. november 2014.

Mens alle andre bogbloggere - og deres mor - er til BogForum i weekenden, vil jeg sidde her hjemme og prøve ikke at have alt for ondt af mig selv. Det var ellers meningen jeg skulle have været af sted, sammen med Mette Maria fra Læseklubben, men der kom uheldigvis noget i vejen.

Selv om jeg er ret trist over ikke at komme af sted, så kan jeg glæde mig over, at det helt sikkert er rigtig godt for min beslutning om et totalt bogkøbsstop, som jeg har planlagt skal holde indtil boghandlernes Bogudsalg næste år i februar. Ja, man skal lære at se på de lyse sider.

 
Så mens andre flintrer rundt og nyder alle de gode tilbud og forfatterforedrag til BogForum, vil jeg hygge mig her hjemme med at læse Richelle Meads Vampire Academy- serie.

Jeg har allerede læst de to første bøger i sidste uge. De var meget underholdende, det var lige som at se en af de meget vanedannende tv-serier. Der har en humoristisk tone og lige den rette balance mellem forbudt kærlighed og slå-på-tæven action.

Nu har resten af serien, kaldt og fristet fra hylden hele ugen. Så på trods af, at jeg har gang i 2-3 andre bøger, vil jeg som en lille trøst til mig selv læse videre i serien i weekenden.

God BogForum til dem der skal af sted og god weekend og god læselyst til I andre!

4 kommentarer:

  1. Øv at du ikke kommer af sted alligevel. :( Jeg er så heldig at være en af dem der drager derind i morgen - min første gang, så er noget spændt på det hele.

    SvarSlet
    Svar
    1. Glæd dig, det er helt fantastisk! Jeg har været af sted flere år og så den gang det blev holdt inde i Forum. Sidste år var jeg af sted med Læseklubben alle tre dage. Det var rigtig hyggeligt :) Rigtig god fornøjelse, glæder mig til at læse om dine oplevelser :)

      Slet
  2. Det blev heller ej min tur til bogform i år (længe leve weekendarbejde).
    Men jeg kan læse på mit arbejde, så det er ok!
    VA er en fantastisk serie! God læsning til dig. :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh, hvor er jeg glad for at jeg ikke er den eneste, der ikke skal af sted. Holder mig fra Twitter og Facebook hele weekenden, det er ren tortur, at læse om alle de ting folk oplever.

      Ja, VA er super god, ikke det store litteræreværk, men hvem gider også læse det hele tiden ;)

      Slet