torsdag den 13. november 2014

Lækkerier i postskassen #7.

http://www.alvilda.dk/Forlaget Alvilda har været så søde at sende sidste del af "Bøger fra begyndelsen"-trilogien "Den kulsorte protokol". Jeg har akkurat lige læst bog nummer to "Den rubinrøde krønike" færdig for et par dage siden.

Trilogien handler om de tre forældreløse børn Kate, Michael og Emma, hvis skæbner er forbundet med tre magiske bøger.

I de tre bøger har magtfulde troldmænd samlet al deres viden og bøgerne kan give ejeren kontrol over hele verden. Bøgerne er blevet spredt rundt omkring på kloden og nu skal børnene forsøge at finde dem igen. Jagten fører dem ud på en spændende rejser i tiden.

Jeg glæder mig utrolig meget til at få læst slutningen. Jeg synes de to første bøger var rigtig gode. I sær bog nummer to, var virkelig god. Mange tak til forlaget for at sende mig bogen!

8 kommentarer:

  1. Hvor skønt! Har selv kigget på de bøger - de ser spændende ud:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er så dejligt :) Jeg har ikke læst så mange bøger om tidsrejser, så det er helt nyt. Men ja de er rigtig spændende.

      Slet
  2. Jeg fik den for noget tid siden, og er pt halvvejs, og kan næsten ikke vente med at blive færdig, men forsøger også lidt at forlænge det lidt for at den holder længere :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg var helt misundelig, da jeg så du havde fået et eksemplar. Jeg troede jeg kom til at vente rigtig længe med slutningen nu da jeg er på bogkøbs stop.

      Slet
  3. De bøger er simpelthen så flotte! Desuden lyder de ret spændende. Jeg har i hvert fald fået en del lyst til at læse dem :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kan også kun anbefale dem og jeg vil sige at de minder på ingen måde om Harry Potter, den sammenligning kan jeg i hvert fald ikke genkende nogen steder i bøgerne.

      Slet
  4. Jeg glæder mig sådan til at se hvad du synes om den :)

    SvarSlet