torsdag den 11. december 2014

Bogkøb i november 2014.

Jeg har gået og ventet og ventet på nogle bøger, der lige er udkommer her i december fra The Book Depository og som jeg gerne ville have med i dette indlæg, men da de stadig lader vente på sig, må jeg lave et indlæg mere, når de endelig dukker op.


Jeg er stadig på bogkøbsstop og som nævnt i et andet indlæg er jeg kun faldet i én gang, da jeg på grund af Saxo.coms plusmedlemskab kunne købe Jussi Adler-Olsens nye Afdeling-Q krimi Den grænseløse til en meget fordelagtig pris. Jeg har læst alle de andre bøger og måtte bare fluks læse den nyeste. Bogen er læst allerede og den var god og spændende.

I samme pakke som "Den grænseløse" var også den bog, jeg skulle bruge til at overraske én med i dette års Secret Santa-leg, hvilken bog det var kan ses på Sabrinas Blog.

De to andre bøger er bøger fra The Book Depository. Den ene er en  Mortal Heart, der er tredje og måske ( forhåbentlig) sidste bog i His Fair Assasins-serien, om kvinder der bliver trænet til, at være snigmordersker i et nonnekloster. Bogen er en forudbestilling.

Den anden bog er som sådan ikke en egentlig forudbestilling, men den har været ufattelig længe undervejs. Jeg bestilte den da den udkom i starten af oktober, men den er først nået frem for 14 dage siden.

Bogen er Marcus Sedgwicks bog The Ghost of Heaven. Det jeg faldt for ved denne bog er, at historien skal kunne læses på 24 forskellige måder, der alle giver mening. Bogen består af 4 dele, som kan læses i fuldstændig vilkårlig rækkefølge, uden at historien mister betydning af den grund. Det lyder simpelthen bare dødinteressant og så er bogen utrolig smuk med sort og skinnende guld på smudsomslaget og med tyrkisblå-farvede kanter på siderne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar