fredag den 12. december 2014

#fredagsbog d. 12. december 2014.

Der bliver nok ikke meget læsetid i denne weekend. Gemalen fylder 40 år på søndag og der er inviteret gæster hele lørdagen. Vi bliver omkring 60, så der har været mange forberedelser og rengøring, at skulle have af vejen og vi er langt fra færdige endnu. Samtidig er min næstældste datter blevet syg og har nu været hjemme fra skole i tre dage, så hun skal selvfølgelig også have omsorg og opmærksomhed midt i virvaret.


Derfor har jeg ikke de vilde planer for læsningen hen over weekenden. Jeg er næsten færdig med Fredrik Backmans tragikomiske bog "En mand der hedder Ove", den er fantastisk skrevet og jeg har både grinet og haft en klump i halsen undervejs.

Når den er læst færdig vil jeg enten i gang med "Let it snow" af John Green; Maureen Johnson og Lauren Myracle, som var min Secret Santa gave eller jeg vil kaste mig over Neil Gaimans "Amerikanske Guder", som har stået på min TBR-liste længe. Hvilken jeg vælger afhænger helt af mit humør til den tid.

God weekend og god læselyst!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar