torsdag den 11. december 2014

Lækkerier i postkassen #12.

I dag da jeg skulle tømme postkassen, lå der denne skønne bog fra Forlagsgruppen Bindslev. Bogen er Thomas Rydahls krimi/spændingsroman "Eremitten".

Forfatteren modtag i år BogForums Debutantpris for bogen, hvilket gjorde mig meget nysgerrig efter at læse den, da det hidtil ene og alene har været forfattere fra de store etablerede forlag, der har vundet prisen.

Jeg glæder mig til at læse bogen og jeg er spændt på, at finde ud af, hvad det lige præcis er Thomas Rydahl kan, der har gjort at han har vundet prisen.

Forlaget skriver:

Den gamle eneboer Erhard mangler en finger. Desuden hører han stemmer og drikker for meget lumumba. Men det stemmerne siger, er værd at lytte til, og den manglende finger peger på en modbydelig sag om en død dreng, som Erhard bliver tvunget til at opklare.

Glæd dig til at møde Erhard – årets mest overraskende detektiv i årets mest medrivende krimi.

Tusind tak til forlaget for bogen!

8 kommentarer:

  1. Svar
    1. Jeg elsker sådan nogle pakker og selv om jeg er på bogkøbsstop, tænker jeg altid automatisk "Hvad har jeg nu bestilt" når der dukker en bogpakke op i postkassen ;)

      Slet
    2. Hihi, selvfølgelig! Man kan altid blive lidt i tvivl om hvorvidt man nu også trykkede på "gennemfør køb". :P

      Slet
    3. Jeg kan høre at du også putter i kurven og sletter igen, lige som jeg gør når jeg besøger Saxo og andre bog-sider ;)

      Slet
  2. Jeg glæder mig virkelig meget til at høre din mening om den. Jeg er nemlig desværre stadig ved at kæmpe mig igennem den, for selvom jeg ret godt kan lide historien, så er det virkelig bare ikke rigtig en bog for mig.. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er slet heller ikke god til at læse krimier, men jeg er virkelig nysgerrig efter at læse denne, der lyder meget anderledes end andre krimier.

      Slet
  3. Jeg er spændt på at høre hvad du synes om den :) jeg synes den var udmærket, men temmelig tung at komme igennem :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg synes den lyder rigtig spændende og jeg glæder mig til at hygge med den her i juledagene :)

      Slet