fredag den 6. februar 2015

#fredagsbog d. 6. februar 2015.

Det går ad pommern til med at få læst de bøger fra bogudsalget sidste år, som jeg ellers havde planlagt at læse her i februar, det synes som om jeg har lyst til at læse alt muligt andet end lige præcis de bøger.

Mest af alt har jeg lyst til at læse YA Romance (Young-adult) bøger. Der er letlæselige søde og romantiske historier, lidt lige som at se en chick-Flick på dvd.


Derfor har jeg gennemgået min Mount TBR Reading-Challenge bunke og har trukket bøger ud i den genre. Som regel kan jeg læse sådan en bog på en 3-4 timer og med en syg datter på sofaen, så er der god mulighed for at få krydset en god del bøger af på den TBR-liste.

God weekend og god læselyst!

6 kommentarer:

  1. YA Romance lyder altså også som den perfekte weekendplan :)

    SvarSlet
  2. Har ikke læst en eneste af de bøger! Glæder mig til at høre mere om dem😄

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også meget spændt. Jeg har hørt godt om de første tre fra venstre, men ved ingen ting om de to sidste :)

      Slet
  3. Hvor spændende! Jeg håber, at du nyder disse bøger i stedet for og jeg glæder mig til at høre mere om dem. God weekendslæsning til dig! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, tak :) Det er skønt med lidt sød og romantisk læsning. For der er bare ikke noget ved, at læse bøger man ikke rigtig har lyst til at læse alligevel :)

      Slet