fredag den 1. maj 2015

#fredagsbog d. 1. maj 2015.

Stort tillykke til alle konfirmanderne der ude i det ganske danske land. Næste år er det vores tur, men i år kan vi slappe helt af og af litteratur slapper jeg denne weekend af med, den første bog i maj måneds læsetema.

Clara Kramer - Claras Krig. Bogen har jeg, efter mange anbefalinger, købt på dette års bogudsalg. Bogen bygger på den 15-årige polske jødinde Claras dagbogsnotater. Sammen med 17 andre mennesker overlevede hun krigen, ved at gemme sig i en udgravet bunker under en anden families kælder.

Min lydbog denne weekend er første bog i Haruki Murakamis trilogi 1Q84, jeg er tæt på at være halvvejs igennem og det er en lige så stor fornøjelse, som da jeg læste trilogien i 2013.

God weekend og god læselyst!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar