mandag den 29. juni 2015

Bøger læst og lyttet i uge 26-2015.

 
Der er ikke så meget at fortælle om i dette indlæg, da jeg helt i overensstemmelse med mit læsetema for juni, kun har læst og lyttet serier.

Jeg er stadig i gang med "Artemis Fowl"-serien af Eoin Colfer og i den forløbne uge har jeg lyttet til bog nummer tre, fire og fem, som er "Evighedskoden", "Opals hævn" og "Den fortabte koloni". Desværre fik jeg byttet rundt på rækkefølgen af bog nummer fire og fem og det gav et lille øjebliks forvirring, men jeg er på rette kurs igen. Alle lydbøgerne er lyttet på Mofibo.

I sidste uge fik jeg endelig afsluttet "Noughts & Crosses"-serien af Malorie Blackman. Det er helt klart en meget anbefalelsesværdig serie, selv om jeg, grundet det meget tunge og frustrerende emne i bøgerne,  havde lidt problemer med læselysten undervejs. Serien kan der læses om her.

Jeg fik også læst den første omnibus af de to første bøger i YA ( young adult) serien "LUX" af Jennifer L. Armentrout og jeg er pt. i gang med omnibus nummer to og ud over den, er der en sidste afsluttende bog, som også venter på at blive læst, inden jeg kan krydse serien af på listen og et indlæg om hele serien følger til den tid.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar