onsdag den 17. juni 2015

Plusbog.dks Sommerlæseleg.


I øjeblikket har webboghandlen Plusbog.dk gang i en rigtig fin og sjov konkurrence, der løber hele sommeren og slutter d. 30/8-2015. Der kan læses mere om konkurrencen her.

Læselegen går ud på, at man i løbet af sommeren skal læse 10 bøger inden for 10 forskellige kategorier og ved at indsende listen med læste bøger til Plusbog, er man med i lodtrækningen om en bogpakke med ikke mindre end 10 bøger.

Kategorierne er som følger:

1. En bog anbefalet af en ven

2. En bog der har vundet en pris

3. En paperback

4. En e-bog

5. En bog om kærlighed

6. En bog der finder sted i et land du aldrig har været

7. En bog om familie

8. En bog af en dansk forfatter

9. En bog der finder sted om sommeren

10. En bog der handler om at rejse

Det kunne være sjovt at høre om der er andre der vil deltage og måske få nogle forslag til gode bøger inden for de forskellige kategorier.

For en god ordens skyld synes jeg ,at jeg vil nævne, at jeg ikke er betalt af Plusbog for at lave dette indlæg, men bare synes at det er en knald god konkurrence og en rigtig sjov ide. Jeg vil forsøge at deltage i konkurrencen og mine fremskridt vil kunne følges løbende her.

Fotoet er lånt fra Plusbog.dk

6 kommentarer:

  1. Hvor lyder det hyggeligt! Det skal jeg helt sikkert have set lidt nærmere på. :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er bare enormt hyggeligt med læseudfordringer og det er da også en motivationsfaktor at man kan vinde bøger :)

      Slet
  2. Det lyder virkelig som en god leg, men jeg tror ikke at jeg kan få læst så mange bøger - som så skal passe ind under det hele. Hmm. Langsom læser :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, ikke ;) Hvad med lydbøger har du ikke mulighed for at lytte til nogen i løbet af dagen? Det kunne måske hjælpe :)

      Slet
  3. Jeg er ikke så glad for læseudfordringer, men har alligevel valgt at hoppe med på denne - den er jo alligevel meget åben, så jeg er sikker på, jeg nok skal kunne finde bøger, der passer ind i mindst én kategori :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er jo op til en selv hvor tykke bøger man vælger. F.eks. ved familie kan man jo vælge at læse "Det lille hus på prærien" eller "Kampen om tronen" ;) Det er jo helt op til en selv :D

      Slet