fredag den 24. juli 2015

#fredagsbog d. 24. juli 2015.

 
Jeg tror sørme, det nærmest er sommer i dag og jeg tager pigerne med en lille tur i Fårup Sommerland og lader drengene blive hjemme og gøre mejetærskeren klar til høst.

I øjeblikket er jeg ved at læse i disse to bøger, der er gode på hver deres måde. Som en skygge af Brent Weeks er en den første bog i en forrygende fantasyserie og Attachments af Rainbow Rowell er en utrolig sød kærlighedsroman. Så den står både på blodsudgydelse, magi, tørre tæsk og forelskelse, kærlighed og amoriner i denne weekend.

Hvis vejret bliver som de har lovet i morgen, med gråvejr og skybrud, så bliver der rigeligt tid til at læse i dem begge.

God weekend og god læselyst!

6 kommentarer:

  1. Jeg glæder mig virkelig til at høre, hvad du synes om "Attachments". Jeg synes simpelthen, den var så sød - og så elskede jeg virkelig, hvordan den mindede mig om en 90'er Rom-Com. Faktisk så jeg den nærmest som en film, mens jeg læste den :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Lige i starten synes jeg den var lidt mærkelig, men nu er jeg tæt på halvvejs og den bliver bedre og bedre :)

      Slet
  2. Jeg var simpelthen ellevild med 'Som en skygge' - det er virkelig en fantastisk god bog! :)
    Jeg glæder mig til at høre, hvad du synes om den.

    SvarSlet
  3. Første bog i 'The Night Angel' er rigtig god. Den næste bog i serien er der dog ret delte meninger omkring, så jeg glæder mig meget til at læse, hvad du synes om den :-)

    Mvh.
    Den lille Bogblog

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har godt hørt kontroversen om den næste bog i serien og derfor er jeg også selv meget spændt på at få den læst for at danne min egen mening :)

      Slet