fredag den 3. juli 2015

#fredagsbog d. 3. juli 2015.

I dag er pigernes sidste dag på fodboldskole og vi glæder os alle sammen til at kunne sove længe de næste par uger, hvor vi intet har planlagt, før i uge 32, hvor den ældste datter skal på håndboldskole.


Af læsestof har jeg netop afsluttet den anden omnibus af Jennifer L. Armentrouts LUX-serie og jeg må indrømme, at jeg kedede mig bravt indtil sidste halvdel af bog fire "Origin", hvor jeg synes handlingen virkelig tog fart og blev interessant, så nu krydser jeg fingre for at det fortsætter ind i den femte og afsluttende bog "Opposition", som jeg tager hul på her i løbet af weekenden.

For at få lidt afveksling ind, er jeg så småt startet på "Hovedløs sommer" af Erling Jepsen. Jeg synes han skriver rigtig godt og glæder mig til at læse denne lille roman, der ligger op til et lille gys her i sommer varmen.

God weekend og god læselyst!

4 kommentarer:

  1. Erling Jepsen er en forfatter for sig selv, og syntes indimellem at hans romaner er skræmmende , men er helt enig med dig i at hans skriver rigtig godt.
    Du må også have en god weekend og læselyst:0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har kun fået læst "Den sønderjyske farm" og den var jeg vildt begejstret for og har siden haft lyst til at prøve flere af hans bøger.

      Slet
  2. Hold da op. Det er første gang jeg er på din side, og jeg er målløs over den mængde af bøger du når at får konsumeret. Målløs og dødeligt misundelig, selvfølgelig. :-)

    Jeg har selv lige opdaget lydbogsmediet, hvilket allerede har betydet et kvantespring i det jeg får læst. Det er altså et godt medie. :-)

    Jeg kommer bestemt forbi igen. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Velkommen til. Så hyggeligt at du kigger forbi :)

      Nu er jeg så heldig at være hjemmegående og fuldtidsmor, hvilket giver mig lidt mere fritid/ læsetid end hvis jeg havde haft et normalt arbejde.

      Lydbøger kan være super gode. Jeg må indrømme, at jeg nærmest er blevet helt afhængig af lydbøger og synes der mangler noget, hvis jeg ikke har noget at lytte til mens jeg arbejder :)

      Slet