fredag den 14. august 2015

#fredagsbog d. 14. august 2015.

Ugen er gået med skoleopstart og indkøring af nye vaner og den er bare fløjet af sted. I følge min yngste datter er weekenden meget tiltrængt, hun glæder sig til at kunne sove længe. I aften skal jeg med min ældste datters håndboldhold i Gigantium og se Aalborg Håndbold spille. Det glæder tøserne sig meget til.


Med hensyn til læsning, glæder jeg mig til at påbegynde Kejserens Bøddel af Jens Evald, der helt i tråd med mit læsetema foregår på New Zealand.

Selv om jeg normalt ikke lytter så meget lydbog i weekenden, så bliver jeg simpelthen nødt til, at prøve om jeg ikke kan få lyttet Tornfuglene af Colleen McCoullough færdig. Jeg har læst bogen en gang som teenager, men jeg havde stort set glemt hvor god den er. Den er næsten ikke til at slippe igen.

God weekend og god læselyst!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar