fredag den 7. august 2015

#fredagsbog d. 7. august 2015.

Så er ferien slut om et par dage og selvfølgelig er det endelig ved at være rigtig sommer, nu hvor børnene skal tilbage i skole.

Det bliver en dejlig weekend! I aften skal vi til Brønderslev der holder Tax Free Open by Night med 20% rabat i alle butikkerne. Lørdag får vi nogle venner på besøg til vores traditionelle Bezzerwizzer aften, det plejer altid at være hyggeligt. Og endelig søndag formidddag kommer Læesklubben på besøg, det glæder jeg mig også til det er altid super hyggeligt.

 
Hvad læsning angår, så planlægger jeg at starte på The Luminaries af Eleonor Catton, som er en af bøgerne jeg har planlagt at læse i forbindelse med mit læsetema "Down Under".

Jeg har haft bogen på hylden siden sidste år, men jeg må indrømme at den skræmmer mig lidt. Det er ikke bare dens tykkelse og dens meget tæt beskrevne sider der skræmmer mig, også indholdet, der har noget med astrologi og placeringen af himmellegemerne at gøre, lyder helt vildt svært at forstå og jeg går indtil til historien med en anelse skepsis.

God weekend og god læselyst!

4 kommentarer:

  1. jeg elsker virkelig den bog. Den er rigtig god, men jeg vil give dig ret i, at den er meget krævende. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nu er jeg ca. 50 sider inde i bogen og jeg kan godt mærke at det kræver koncentration at læse den, men jeg kan egentlig godt lide fortæller stemmen :)

      Slet
  2. Jeg er meget spændt på at høre, hvad du synes om den :-)
    Selv er jeg i gang med The Princess Bride og Talismanen.

    God weekend!

    Den lille Bogblog

    SvarSlet
    Svar
    1. The Princess Bride var desværre ikke lige mig eller også var det bare ikke det rigtige tidspunkt jeg læste den på :) Talismanen kender jeg ikke, den glæder jeg mig da til at læse mere om på din blog :)

      Slet