mandag den 24. august 2015

Mission Complete!

Så har jeg fuldført plusbog.dks sjove og hyggelige sommerlæseleg, som blev sat i gang i starten af sommeren. Udfordringen var at læse ti bøger inden for ti forskellige kategorier og sende listen med bøger ind til plusbog, med sidste frist d. 31. august 2015.


Her er min liste med de læste bøger og link til mine indlæg.

1. En bog anbefalet af en ven (Anbefalet af Rikke fra Andrups Bookshelf )

Graeme Simsion - Projekt Rosie

2. En bog der har vundet en pris

Puk Damsgård - Hvor solen græder, en fortælling fra Syrien

3. En paperback

Kasie West - The Fill-in Boyfriend

4. En e-bog

Jon Rex Laugen - Den hvide pige.

5. En bog om kærlighed

Charlie Lovett - First Impressions.

6. En bog der finder sted i et land du aldrig har været

Hannah Kent - Uindviet jord

7. En bog om familie

Liane Moriarty - Store små løgne

8. En bog af en dansk forfatter

Erling Jepsen - Hovedløs sommer

9. En bog der finder sted om sommeren

Harper Lee - To Kill A Mockingbird

10. En bog der handler om at rejse

Jonas Jonasson - Den hundredeårige der kravlede ud af vinduet og forsvandt

4 kommentarer:

  1. Cool, jeg glemte alt om den her, selvom jeg egentlig havde noteret mig den i starten af sommeren, men så kom sommeren vel bare i vejen :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, sådan kan det jo gå og det er ikke lige noget man kan skynde sig og få gjort på en uge ;)

      Slet
  2. Jeg har også gennemført missionen! Det var lidt sværere end jeg have forventet. :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg synes faktisk det var lidt hyggeligt, at gå op planlægge og finde bøger der passede til de forskellige kategorier. Held & Lykke!

      Slet