lørdag den 19. september 2015

#bogbloggertræf 2015.


Sidste år i september, var det med ikke så få sommerfugle i maven, at jeg drog mod Aalborg for at deltage i mit første bogbloggertræf. Vi var cirka 20 bog entusiaster der mødtes dengang og det var så hyggeligt endelig at få sat ansigter på de andre bloggere og få snakket bøger, bøger, bøger. Så jeg var slet ikke i tvivl, da invitationen til dette års træf dukkede op i min indbakke, om at jeg da skulle med igen.


I år er der over dobbelt så mange tilmeldte og med de teasere som arrangørerne, Rikke fra Andrups Bookshelf, Simone fra Boghjørnet,  Karin fra Skrivepulten og Irene fra Boghunden, har givet den sidste uges tid og det store arbejde de har lagt i arrangementet, ja så kan det ikke andet end at blive en helt fantastisk dag. Vi kan se frem til mange spændende ting, blandt andet forfatter besøg, debat og en enkelt konkurrence tænker jeg også der bliver.

Så næste lørdag aften sidder jeg nok træt og glad i sofaen og fordøjer alle de mange indtryk og glæder mig over de mange dejlige mennesker jeg har genset eller mødt for første gang. Jeg glæder mig i hvert faldt helt vild til det bliver lørdag d. 26. september!

8 kommentarer:

  1. Hvor er det virkelig fedt, du deltager igen i år. Og hvor bliver det altså bare godt - jeg har i hvert fald selv MEGET svært ved at vente til på lørdag :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg synes det er så fedt at I gider gøre alt det for os! Det bliver en dejlig dag!

      Slet
  2. Jeg glæder mig også rigtig meget, med alle de teasers de ligger ud næsten dagligt er det svært ikke at glæde sig! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Altså det bliver så spændende! :D

      Slet
  3. Jeg glæder mig også rigtig meget. Det var så hyggeligt sidste år :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var nemlig rigtig hyggeligt at møde alle sammen, sidste år føltes det som om tiden bare fløj af sted og jeg fik slet ikke tid til at snakke med alle dem jeg gerne ville :)

      Slet