mandag den 28. september 2015

( Vinderen er fundet) Mig før dig. Facebook giveaway og Read-along.


D. 8. oktober udkommer romanen Efter dig af Jojo Moyes, der er den længe ventede efterfølger til bogen Mig før dig, som tog hele verden med storm.

Første gang jeg læste bogen var i 2013. Jeg gik ind til bogen helt uden at vide præcis hvad den handlede om og den ramte mig lige midt i hjertet. Jeg kan stærkt anbefale den og jeg vil også anbefale at man har lommetørklæderne klar, for det er en kærlighedshistorie der går lige i tårekanalerne. I øjeblikket er der en Read-along i gang, der kan følges via #migførdig på de socialemedier.

I samarbejde med forlaget har jeg fået lov at udlodde et eksemplar af den første bog Mig før dig. Giveawayen foregår på bloggens facebookside og den eneste betingelse for at være med er, at man følger siden. Det bliver en lynkonkurrence, så vinderen kan få en lille chance for at modtage bogen og måske nå at deltage i read-alongen, derfor slutter konkurrencen allerede torsdag d. 1. oktober kl. 9.00 og vinderen vil blive udtrukket kort tid derefter.

1 kommentar:

  1. Vinderen er nu fundet og har fået besked over facebook :)

    SvarSlet