fredag den 9. oktober 2015

Bookshelf Tour 4/4 2015.


Her er så allersidste video fra min bogsamling. Dette er hvor jeg har mine ungdomsbøger og børnebøger, krimier, samt historiske bøger der primært handler om det danske kongehus stående. Reolen fik jeg for et halvtårstid siden og der er stadig masser af plads til flere dejlige bøger.

Det går lidt hurtigt, men jeg ville gerne have hele reolen med i et take og jeg lover at dette er den sidste video og jeg skal nok lade være med at kede jer med mere om min bogsamling i et stykke tid!

Der var ikke ret meget musik at vælge i mellem på den længde. Oprindelig havde jeg valgt Beethovens 5. symfoni, men den blev jeg træt af i længden og har nu slået mig til tåls med et musikstykke, der ikke rækker til de sidste ti sekunder af videoen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar