onsdag den 14. oktober 2015

Dewey´s 24 Hour Readathon oktober 2015.

Selv om kalenderen er godt booked op den kommende weekend, har jeg som tidligere skrevet, alligevel tilmeldt mig efterårets 24 Hour Readathon som starter lørdag d. 17. oktober kl. 14 og slutter 24 timer efter.

Jeg har udvalgt mig en lille TBR-stak til dagen, med to graphic novels og en flot billedbog om isbjerge med både akvareltegninger og fotos i:


Da jeg ikke har mulighed for at skrive et indlæg løbende, så kommer min Readathon denne gang hovedsageligt til at foregå på min Instagram. Hvor jeg vil forsøge at lægge billeder op, hvis der bliver lidt tid her og der til at læse.

14 kommentarer:

  1. Uh, jeg glæder mig rigtig meget til selv også at deltage! :-D

    /www.mitbogunivers.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Er lidt sent ude med at besvare, men håber du havde et godt Readathon. Jeg håber i hvert fald at jeg kan være lidt mere med næste gang :)

      Slet
  2. Spændende bøger :D Jeg glæder mig til at følge dit læsedøgn i billeder :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh, ja det blev jo ikke til så meget. Det var lidt svært at få presset læsningen ind, men lidt blev det da til alligevel :)

      Slet
  3. Fine bøger! Det lyder nu også hyggeligt med et 'billed-døgn' - jeg ser i hvert fald frem til at følge dig i dit! :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv om jeg ikke nåde at læse så meget, så var det faktisk en sjov ( og meget nem ) måde at deltage på. Hvis det kniber med tiden en anden gang, vil jeg nok gøre det samme igen :)

      Slet
  4. Instagram er også et rart sted! Jeg glæder mig til at følge med :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Helt sikkert, jeg var også glad for at følge dem der var på Instagram. Det er så hyggeligt med de billeder folk ligger op undervejs :)

      Slet
  5. Jeg er allerede lidt fascineret af isbjerg-bogen. Viser du evt. et billede eller to fra bogen i din anmeldelse af den?


    Mvh.
    Den lille Bogblog

    SvarSlet
    Svar
    1. Hmm, den levede ikke helt op til mine forventninger, men den er da helt bestemt en smuk bog :)

      Slet
  6. Glæder mig til, at følge din læsning på instagram :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det blev nu ikke til så meget, men det var en nem måde at gøre det på, når jeg nu ikke havde så meget tid :)

      Slet
  7. Ærgerligt du ikke kan opdatere bloggen løbende, men jeg glæder mig meget til at følge din læsning på Instagram :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Næste gang håber jeg at have bedre tid, så jeg kan være 'rigtig' med ;)

      Slet