torsdag den 1. oktober 2015

Opsummering: Læsetema sept. 2015.

Temaet for september måned var The Mount TBR Reading Challenge, som er en læseudfordring jeg tilmeldte mig i slutningen af 2014 og ideen var at jeg i september skulle give den en ordentlig skalle og læse så mange bøger på min Mount TBR-liste som muligt.


Jeg fik læst tre og en halv bog fra listen. The True Story of an Part-time Indian af Sherman Alexie, Holes af Louis Sachar, The Night Circus af Erin Morgenstern og den bog jeg fik påbegyndt, men ikke læst færdig er Homeland af Cory Doctorow.

Så succesraten denne måned, hvad angår læsetemaet, er ikke noget at råbe hurra for. Men jeg kan mærke, at jeg ikke rigtig har lyst til at læse nogen af de bøger der er tilbage på Mount TBR-listen og det er helt sikkert ikke en læseudfordring, jeg har tænkt mig at fortsætte med næste år.

Derfor passede det mig ekstremt godt, at jeg modtog en ordentlig stak anmelderbøger i september måned og da anmeldereksemplarer altid har første prioritet, var det er en kærkommen undskyldning for at læse noget andet end det planlagte.

 
Anmelderbøgerne var som følger:

2 kommentarer:

  1. Min mount-tbr er også faldet lidt til jorden igen. Jeg finder udfordringen en smule stressende, eftersom der er så meget andet jeg også vil og skal læse, så jeg tror bare, at jeg lader den være som den er nu..

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kunne måske også have sagt mig selv at det ikke ville være en udfordring for mig, da jeg godt kan lide at læse både nye og gamle bøger og når man skal vælge bøger et helt år i forvejen, kan man jo ikke tage højde for alle de spændende bøger der udkommer hele tiden.

      Slet