torsdag den 26. november 2015

Plusbogs vinterlæseleg.


Henover sommeren deltog jeg i Plusbog.dks hyggelige sommerlæseleg, hvor man ved at læse ti bøger i ti forskellige kategorier kunne vinde en dejlig bogpakke. Nu gentager Plusbog succesen med en vinterlæseleg og da jeg elsker læseudfordringer så skal jeg selvfølgelig også være med denne gang.

Konkurrencen kører indtil slutningen af februar 2016, så man har altså tre hele måneder til at komme i mål. Når man er færdig eller i hvert fald senest d. 29. februar 2016 skal man sende sin liste med bøger og en lille kort beskrivelse af hvad man synes om dem til socialemedier@plusbog.dk .

Kategorierne er som følger:

1. En bog der finder sted om vinteren

2. En bog hvor handlingen går ind over julen

3. En bog der er udgivet i Danmark i 2015

4. En bog du føler alle har læst undtagen dig

5. En bog der blev udgivet før du blev født

6. En bog af en dansk forfatter du ikke har læst noget af før

7. En digtsamling

8. En bog du har fundet via Plusbogs blog eller Plusbogs Facebookside

9. En bog der er filmatiseret

10. En bog hvis handling finder sted omkring en historisk begivenhed

Var der nogle af jer, der deltog i sommers?  Hvordan gik det? Skal I deltage (igen) ?

( Det øverste foto er lånt fra Plusbog.dk)

2 kommentarer:

  1. Jeg deltog også i sommers og det gik ret fint!
    Jeg overvejer stærkt at deltage i vinter-versionen, selvom jeg synes denne omgang er lidt sværere! Hjernen må ligges i blød. :D Held og lykke!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, der skal lige tænke lidt over et par af dem, men jeg har allerede fundet en bog i næsten alle kategorierne, men om det bliver dem eller om jeg finder andre og bedre bøger frem hen ad vejen, det må tiden vise.

      Slet