søndag den 20. december 2015

Bogvlog: Læseliste Julen 2015

 
Igen har jeg forsøgt mig ud i booktube videoens svære kunst og har lavet en lille film, hvor jeg viser de bøger, som jeg har tænkt mig at læse her i juleferien.

 
Jeppe Aakjær - Mod jul, Julefortællinger
Selma Lagerlöf - Dunungen og Tøsen fra Stormyrhuset
Henry David Thoreau - A Winter Walk
Stephanie Barron - Jane Austen and the Twelve Days of Christmas
Marcia Williams - Lizzy Bennet´s Diary
Charles Dickens - A Christmas Carol
O. Henry - The Gift of the Magi
J.K. Rowling - Harry Potter and the Sorcerer´s Stone
H.C. Andersen - Vintereventyr
 


6 kommentarer:

  1. Sikke en hyggelig video og skønne bøger du skal læse i din juleferie. Glædelig jul til dig og familien :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak tak :) Også glædelig jul til dig og din familie :)

      Slet
  2. Hvor hyggeligt! Glæder mig til at høre, hvad du synes om dem. Jeg har en eller anden vanvittig idé om at tygge mig igennem flere murstensromaner i juleferien... nu må vi se, hvordan det går :D :D

    God jul!


    Mvh.
    Den lille Bogblog

    SvarSlet
    Svar
    1. Held & Lykke med murstenene, glæder mig til at se hvad du går i gang med ;) Jeg har altid mere lyst til hurtige og letlæselige bøger på denne tid. De tykke synes jeg mere jeg er til i januar og februar :)

      God jul til dig og din familie :)

      Slet
  3. En god video, dejligt med lidt inspiration til nye læseoplevelser.

    SvarSlet