tirsdag den 22. december 2015

Læst og lyttet uge 51-2015.


Her er et lidt forsinket opsamlingsindlæg over de bøger jeg fik læst i sidste uge. Det blev til tre bøger, to læste og én lyttet.

Den lyttede bog var Skyatlas af David Mitchell, som jeg har skrevet et indlæg om her og de to læste bøger var Den Italienske forbindelse af Bjarne Hatting og indlægget om den kan læses her, samt Kvinden i hvidt af Wilkie Collins, som var en særdeles fornøjelig læseoplevelse og indlægget om den kan læses her.

Min læsning i uge 52 og 53 har jeg tænkt mig at samle i et indlæg. Jeg er selv ret glad for at lave disse ugentlige læseopsummeringer og jeg har tænkt mig at blive ved med at lave dem i 2016 også, med mindre min læsning selvfølgelig ændrer sig drastisk. Hvis det sker vender jeg tilbage til en månedlig opsummering. Men det passer mig fint at skifte lidt mellem separate indlæg om bøger jeg synes jeg har meget på hjertet om og små minianmeldelser af de bøger jeg egentlig ikke har det store at sige noget om.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar