tirsdag den 1. december 2015

Opsummering: Læsetema nov. 2015.

Læsetemaet i november var frilæsning, hvis man da kan kalde det et tema. Jeg synes både det var dejligt ikke at være begrænset af et tema, men samtidig synes jeg det var enormt svært for mig, at beslutte hvad jeg så skulle læse. Heldigvis bød de bøger jeg valgte på meget gode læseoplevelser og jeg gav fem stjerner hele fem gange, hvilket er meget usædvanligt for mig, da jeg er meget hård i mine bedømmelser.

Jeg fik læst 10 bøger i løbet af måneden:


 
Jeg lyttede til 10 bøger:
 
 
 
Jeg måtte opgive én bog:
 
 
Jeg afbrød læsningen/ lytningen og vil vende tilbage til følgende bøger senere:
 

4 kommentarer:

  1. Sikke mange gode bøger :) Jeg kan varmt anbefale de engelske lydbøger af Game of Thrones. De tager ganske vist en krig (50+ timer pr stk) men oplæsningen er noget helt specielt

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kunne ikke finde de engelske udgaver andet sted end på iTunes og der kostede de over 300,- kr.! Så jeg valgte at downloade de to første som dansk lydbog indtalt af Martin Greis, normalt er jeg ikke så glad for hans indlæsninger, da jeg synes han har en meget monoton stemme, men her gør han det faktisk meget godt.

      Slet
  2. Fedt at der var så mange gode læseoplevelser imellem! Jeg har store forventninger til en del af de bøger, jeg vil læse i december, så jeg krydser fingre for, at jeg også vil uddele en del stjerner i denne måned :-)

    Mvh.
    Den lille Bogblog

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det har været en rigtig god læse måned :) Jeg glæder mig til at se hvilke bøger du læser i december, forhåbentlig kan de leve op til dine forventninger :)

      Slet