fredag den 29. januar 2016

Bogvlog: Læsetema feb. 2016: Kærlighedsromaner og chick-lit.

Denne gang har jeg valgt at lave en video, hvor jeg fortælle om de bøger der er på min læseliste for februar.


Månedens læsetema er kærlighedsromaner og chick-lit. Jeg har ændret lidt på læsetemaet, der oprindeligt også indbefattede de bøger jeg købte på sidste års bogudsalg, men da jeg den sidste uges tid har lidt af manglende læselyst, har jeg valgt at droppe det tema.

Der kan læses mere om Plusbog.dks vinterlæseleg her.



Bøgerne:


2 kommentarer:

  1. Super fedt med en video! Og jeg er stadig ret imponeret over, hvor meget du får læst! Jeg gad godt have tiden til at læse så meget! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :)

      Jeg har godt nok også ondt af jer når I kæmper med jeres projekter, eksamenens stress og pensumlæsning. Så er jeg glad for at det ikke er mig og at jeg bare kan slænge mig i sofaen og række ud efter lige præcis den bog jeg har mest lyst til at læse :)

      Slet