tirsdag den 23. februar 2016

Bogvlog: Bogudsalgs bøger 2016.

Jeg har begået endnu en lille bogvideo og også denne gang er det en video om de nye bøger jeg har fået på hylden. Jeg var lidt i tvivl om at jeg skulle lægge den op, da jeg som sagt i videoen er lidt halv vag og måtte tage den om ufattelig mange gange, fordi jeg ikke er helt klar i hovedet og kom til at sige noget sludder.

Disse bogvlogs er et forsøg jeg kører i år. Det er ikke meningen at videoerne skal stå alene, for så ville det ikke give mening at poste en masse videoer om bøger jeg ikke har læst, men de skal indgå i en helhed med de anmeldelser jeg løbende lægger op her på bloggen.


Bøgerne

Edgar Allan Poe - Arthur Gordon Pyms eventyr
Frederick Douglass - en amerikansk slaves beretning
Klaus Rifbjerg - Nøleren
Knut Hamsun - Sult
Mette Holm og Mogens Lykketoft - Kina
Lin Hallberg - Heddas bog
Line Kyed Knudsen - Mig og Jonas og Mig og Christian
Kiki Thorpe - Den magiske genvej
C.S. Lewis - Løven, heksen og garderobeskabet
Wallace Stegner - Den danske grevinde
Ernest Haffner - Blodbrødre
Cecilia Samartin - Los Peregrinos
Robert Galbraith - Ondskabens høst
Kaspar Lapp - De syv dværge - et eventyrligt rod ( Givet væk)
Patricia Harman - Trange tider i Hope River

2 kommentarer:

  1. Sikke en masse lækre bøger du og dine døtre fandt i Arnold Busck! :-)
    Jeg glæder mig til at høre mere om 'De syv dværge' - den ser virkelig spændende ud.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det var en helt fin høst ;)
      Jeg håber da lidt at 'De syv dværge' er en lidt sjov bog, den kunne godt se sådan ud :)

      Slet