mandag den 29. februar 2016

Bogvlog: Læsetema marts 2016.


Igen i år har jeg valgt at mit læsetema i marts skal være krimier og spændingsromaner i anledningen af at der er Krimimesse i Horsens d. 12. - 13. marts. Jeg har planlagt at tage af sted lørdag med en af de dejlige kvinder fra min læseklub og jeg glæder mig rigtig meget, det bliver så hyggeligt.

I videoen viser jeg de bøger jeg har planlagt at læse i forbindelse med månedens læsetema, samt den bog som læseklubben skal mødes og diskutere i april.


Bøgerne:
R. L. Stevenson - Dr. Jekyll and Mr. Hyde

( Overstregede bøger med blå skrift er læste bøger med link til indlæg)

4 kommentarer:

  1. Uh - Blomsternettet? Hvor har du fået fat i den? Jeg holder meget af flere af hendes andre bøger, men den der har jeg endnu ikke fået læst. Glæder mig til at høre, hvad du synes om den :-)


    Mvh.
    Den lille Bogblog

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan jeg såmænd ikke helt huske, jeg tror måske jeg har købt den brugt eller også er den fra min tid i boghandlen? Den lyder meget anderledes end det hun plejer at skrive og det var det jeg faldt for ved den.

      Slet
  2. Vedr. Dr. Jekyll & Mr. Hyde har jeg selv udgaven fra Selskabet Bogvennerne, som altid sendte bogkræs ud til bogsamlere i sin tid.

    Gå ind på bogtorvet.net. Der er tre til salg. Den ene til ågerpris. God jagt

    SvarSlet