tirsdag den 9. februar 2016

Bogvlog: Nye bøger februar 2016.


Der var dejligt solskin i dag og jeg benyttede det fine naturlige lys til at filme endnu en lille bogvlog om de seneste bøger, der er kommet på mine hylder.

Jeg tænkte det var en god ide at lave videoen nu, inden jeg skal på bogudsalg i Arnold Busck d. 23. februar. For jeg har allerede luret nogle bøger i deres udsalgskatalog, som jeg godt kunne tænke mig. Så der kommer helt sikkert en video med udsalgsbøger senere på måneden.


Bøgerne:

Pia Grandjean Odderskov - Sørines guld
Michael Bond / R.W. Alley - Paddington vinder guld
Michael Bond / R.W. Alley - Paddinton til byfest


2 kommentarer:

  1. Jeg er rigtig spændt på, hvad du synes om "En sang for Issy Bradley" :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Den lyder umiddelbart meget interessant :)

      Slet