søndag den 13. marts 2016

Bogvlog: Nye bøger Krimimessen 2016.


Jeg var på Krimimesse i lørdags og fik selvfølgelige nogle nye bøger, som jeg blandt andet viser frem i denne video.


Bøgerne:
Yvonne Levy og Palle Bregnhøi - Den flyvende kat Krittevit
Heinz Janisch og Søren Jessen - Lilja lader det sne
Lev Tolstoj - Udvalgte fortællinger
Lev Tolstoj - Kreutzersonaten
Lev Tolstoj- Herre og tjerner
V.E. Schwab - A Gathering of Shadows
R.L. Stevenson - Dr. Jekyll and Mr. Hyde
Martin Jensen - Kongens hunde
Jonathan Freedland - Den tredje kvinde

( Overstregede bøger er læste bøger)


2 kommentarer:

  1. Jeg får sådan en lyst til at ae bogstakken! Sikke en masse spændende litteratur :-)

    Jeg er spændt på, hvad du synes om 'A Gathering of Shadows'. Jeg har flere gange overvejet at læse serien, men omvendt er den blevet hypet så meget af mange af de vloggers, jeg følger, at jeg blev ret skeptisk til sidst.


    Mvh.
    Den lille Bogblog

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv om jeg ikke normalt er til krimier, synes jeg alligevel jeg fik samlet en rigtig spændende stak bøger.

      Sådan havde jeg det med V.E. Schwabs Unbound-dualogi. Den har været helt vild hyped af alle de overenergiske store booktubere. Men da jeg endelig fik taget fat i dem, var de virkelig gode. Mange af de samme vloggere som var vilde med Unbound, kan ikke lide denne nye serie, og det gjorde mig ret så nysgerrig :)

      Slet