lørdag den 9. april 2016

Bogvlog: Nye og vundne bøger 2016.


Jeg har været så heldig at vinde 10 bøger i en konkurrence hos Plusbog.dk. De bøger og flere andre fortæller jeg om i denne bogvlog.



Bøgerne:
Niels Knudsen - Alting i et andet lys
Chris Minh Doky - Nærvær
Carina Bergfeldt - Fotografiet
Rune Stefansson - Den sidste olie
Sisse Fisker - Livets opskrift
Anne B. Ragde - Kold dag i helvede
Peter Swanson - De der fortjener at dø
Sofie Münster - Klog er noget man skal øve sig på
Lars Mytting - Svøm med dem som drukner
Mary Rosewood - The Unmapped Sea
Astrid Lindgren - Suser min lind, synger min nattergal
Astrid Lingren - Dragen med de røde øjne
Eugene Rogan - Osmannerrigets fald (DNF)
Wilkie Collins - Månestene
Lisa See - China Dolls
Qiu Xiaolong - Shanghai Redemption

( Overstregede bøger er læste bøger. Bøger skrevet med lysegråt er givet væk)

2 kommentarer:

  1. Nej en lækker stak at vinde :)
    Det er i øvrigt super lækkert så meget andet du læser frem for alt det "mainstream" ya etc der er på næsten samtlige blogs (inkl min egen) - du giver super inspiration :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er slet ikke dårligt med ti nye bøger :D

      Tak, for det :)

      Slet