mandag den 23. maj 2016

Bogvlog: Nye bøger, fødsesldagsudgaven 2016


Jeg har villet filme denne video i et stykke tid, men på grund af sygdom og at jeg var lidt uheldig med en ansigtscreme, som jeg ikke kunne tåle og som fik mit ansigt til at hæve helt vildt op, så har jeg måttet udskyde den flere gange. Men nu blev det endelig til at jeg fik den filmet.

Her på det sidste har der været meget debat både på BookTube og rundt omkring på bloggene om book hauls og der er mange meninger om hvordan en sådan video skal laves og hvad den skal indeholde.

Jeg elsker selv at se videoer om de bøger folk har fået på hylderne,både med og uden anmeldereksemplarer og jeg må tilstå, at jeg henter størstedelen af min inspiration til nye bøger, fra book haul-videoer og blogindlæg om nye bøger, ikke fra anmeldelser.


Bøgerne:
Gary Shteynegart - Super sørgelig sand kærligheds historie
Philip Roth - Jeg blev gift med en kommunist
Charlotte Rørth - Jeg mødte Jesus ( Opgivet)
Douglas Adams - The Dirk Gently Omnibus ( Opgivet)
Catherynne M. Valente - The Boy who lost Fairyland
Catherynne M. Valente - The Girl Who Raced Fairyland all the Way Home
Shirley Jackson - Let Me Tell You
Shan Sa - The Girl Who Played Go
Weina Dai Randel - The Empress of Bright Moon
Weina Dai Randel - The Moon in the Palace


2 kommentarer:

  1. Hyggelig video! Jeg kender ikke så mange af de bøger, du nævner, så jeg glæder mig til anmeldelserne :-)


    Mvh.
    Den lille Bogblog

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) Jeg glæder mig ( som sagt 100 gange i videoen) også til at læse dem alle ;)

      Slet