lørdag den 28. maj 2016

Inspiration: Booktubere #2


Jeg fortsætter min opremsning af BookTubere som jeg henter inspiration fra eller som jeg bare synes er enormt underholdende at lytte til. Kendetegnene ved disse tre er at de alle er lidt ældre end de fleste BookTubere og at de derfor mere appellerer til min aldersgruppe.

Den første jeg vil nævne er Louise fra BigHairedbookworm. Jeg fandt hendes kanal så sent som i sidste uge, men jeg har haft stor fornøjelse af at se hendes videoer og jeg elsker hendes engelske accent.



Så er der WhatKamilReads, som læser voksenlitteratur og er meget alsidigt i sit valg af bøger, og så har han den mest charmerende polsk/engelske accent.


Den sidste jeg vil nævne i dette indlæg er ABookOlive og hun læser også meget alsidigt og har en stor interesse i Rusland og russisk litteratur. Hendes oplevelse af Harry Potter, giver til dels mening, men er også meget provokerende for fans af serien.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar