mandag den 30. maj 2016

Læst og lyttet uge 21-2016.


I ugen der er gået fik jeg lyttet til én lydbog og læst to romaner.

Lydbogen var den vilde livshistorie Shantaram af Greogory David Robert,  både selve historien og lydbogen var helt fantastisk.  Udover den fik jeg genlæst og diskuteret Det syvende barn af Erik Valeur, det var en spændende bog og der var meget at snakke om .

Tom Holt - The Portable Door. Bogen  er købt på Saxo.com og læst i forbindelse med denne måneds læsetema: Britisk humor.

Historien handler om Paul Carpenter, der er lidt af en taber og en nørd. Meget overraskende får han et job hos et firma, som han faktisk ikke har nogen anelse om hvad laver. Samtidig med ham selv, ansættes også en ung dame, som den nørdede og kærlighedshungrende ungersvend straks betages af.

Dette er en underholdende og sjov historie med skøre og uventede indslag. Tonen er let og humoristisk. Men jeg er ikke sikker på om jeg har lyst til at læse videre i serien, der består af 8 bøger. Selv om jeg nød de mange nørdede fantasy og eventyrreferencer, gjorde historien ikke det store indtryk på mig.

The Portable Door får 3/5 stjerner.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar