lørdag den 7. maj 2016

Lytte problemer.

Som jeg skrev i det sidste ugentlige opsummerings indlæg, så har jeg været ramt af lytte problemer, da mine Skullcandy hørebøffer havde fået en løsforbindelse og kun kunne spille lyd i det ene øre. Jeg har så søgt højt og lavt efter et erstatnings par og mulighederne har været mange:


Men efter en del søgen fandt jeg til min store glæde ud af, at man kan købe reservedele til Skullcandy hovedtelefoner. Så jeg bestilte fluks to nye ledninger ( det er altid rart at have en back-up). Så nu er jeg klar til at lytte lydbøger igen.





4 kommentarer:

  1. Dejligt! Man kan jo ikke undvære lydbøger i længere tid... eller.. jeg kan i hvert fald ikke. Jeg plejer altid at have et par ekstra in-ear høretelefoner liggende - både hjemme og på arbejde - hvis nu mine normale høretelefoner skulle gå i stykker.


    Mvh.
    Den lille Bogblog

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej, lydbøger er altså sært vanedannende og gør vasketøjet og støvsugningen til at holde ud ;)

      Jeg har også in-ear øretelefoner i lommen på jakken, i bilen og spredt ud over hele huset, så jeg ikke skal løbe rundt og lede efter dem.

      Slet
  2. De Bane-høretelefoner er ellers ret fede ;) Måske upraktiske, men ak!
    Godt du fandt en løsning!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, ikke. Hvis de kunne have fået mig til at tale som Darth Vader så havde jeg købt dem på stedet ;D

      Slet