søndag den 10. juli 2016

Bogvlog: Nye bøger juli 2016.


Endnu en lille video om de nye bøger jeg har fået på hylderne siden sidst, har fundet vej til YouTube og kan ses ved at klikke på billedet herunder. Jeg beklager at jeg ofte glemmer at nævne forlag, titel eller forfatter, men bøgerne kan ses på listen under videoen.

Jeg vil løbende, efterhånden som jeg får læst bøgerne, strege dem ud på listen og indsætte links til anmeldelsen.



Lesley Barnes - Flyv min fugl
Diverse forfattere - The Great War
Eka Kurniawan - Beauty is a Wound
Miranda Keanally - Defending Taylor

( overstregede bøger er læste bøger og anmeldelsen kan læses ved at klikke på bogtitlen )

6 kommentarer:

  1. Dejligt med nye bøger! Er spændt på at høre om Oscar Wildes "Stories for Children", og hvad du syntes om bogen. Ønsker dig en god sommer :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Elsker nye bøger, det er altid så dejligt at tænke på de læseoplevelser der venter :) Jeg er også selv meget spændt på de børnehistorier :)

      Slet
  2. Hvor er 'Flyv min fugl' flot!

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er så flot og det er så dejligt med bøger, hvor børnene skal være aktivt med til at åbne låger og tælle ting :)

      Slet
  3. Jeg må altså lige sige, at jeg virkelig nyder dine videoer! Jeg synes de er så rolige og behagelige, og så har du altid en god, varieret bunke at vise frem :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. Det er altid dejligt når nogen har glæde af det man laver :)

      Slet