fredag den 12. august 2016

Bogvlog. Nye bøger august 2016.


Så er der igen en lille video om de nye bøger jeg har fået på mine hylder siden sidste video.

Jeg har en tre-fire forudbestillinger der venter hos Saxo, men så er der altså også dømt bogkøbsstop indtil Bogforum.

Det passer altid med at jo tættere vi kommer på jul og Bogforum jo flere udgivelser kommer der og her på det sidste har jeg købt rigtig mange bøger. Så for at få tid til at læse dem, så må jeg hellere lige holde lidt igen.



Bøgerne:

Virginia Wolf - Sit eget værelse
Fay weldon - Mischief
Ilka Tampke - Skin
Edith Wharton - Munterhedens hus

8 kommentarer:

  1. Den der Skin er virkelig smuk! Har du lagt planer for, hvad du vil se/opleve/købe på Bogforum?


    Mvh.
    Den lille Bogblog

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, ikke og hvis den så også er god er det da helt perfekt ;)

      Jeg tror ikke der er kommet noget officielt program endnu for Bogforum, ellers så er det i hvert fald gået min næse forbi. Jeg er ikke sådan en der planlægger ned til mindste detalje. Jeg skal derover sammen med min læseklub og som regel luffer jeg bare rundt efter dem. Det er ikke så vigtigt for mig, om jeg ser det ene eller det andet.

      Har du været afsted før og skal du afsted i år?

      Slet
    2. Jeg har ikke været afsted før. I år er første gang, jeg overvejer det, da Patrick Ness siges at kigge forbi :-)

      Slet
    3. Det så jeg forresten godt, jeg tror det var Nanna Foss der skrev det på Facebook.

      Slet
  2. Sikke nogle skønne bøger du har fået hjem:) Glæder mig til at høre, hvad du syntes om "Hjertets stemme" :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er snart et godt stykke tid siden jeg købte de engelske udgaver af Dendker bøgerne, så jeg må snart se at få dem læst ;)

      Slet
  3. Sikke en stak!

    Min Lish-bog ser også sådan ud. Det fik mig til at tænke på gamle bøger med opskårende sidder. Jeg ved ikke om der er en mening med det - jeg har heller ikke fået den læst endnu ��

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, ikke. Jeg må altså blive bedre til at bruge biblioteket!

      Hvor spændende med de sider, det må næsten have noget med handlingen at gøre...

      Slet