fredag den 28. oktober 2016

Novembers læseliste 2016. Del 1.


På læselisten i første halvdel af november, har jeg blandt andet et par Halloween bøger mere, for at runde det tema af og en enkelt afsluttende bog til mit Sønderjydske læsetema, samt at jeg fortæller hvad mit næste læsetema vil være.

Fremover vil jeg filme disse videoer cirka to gange om måneden i stedet for hver uge. Fordi jeg synes det har været temmelig stressende og egentlig også omsonst, at filme så tit.

Derudover bliver november en travl måned her på gården, uden ret meget læsetid og det er selvfølgelige også den måned, hvor der er Bogforum, som jeg glæder mig til at besøge alle tre dage. Jeg skal afsted med flere fra min læseklub og jeg glæder mig som var det juleaften!



Bøgerne:

Tom Rob Smith - Barn nr. 44/ Agent 6/ Den hemmelige tale

(Overstregede bøger er læste bøger med link til anmeldelse)

4 kommentarer:

  1. Der er flere af de bøger, du har opremset, som ser ret spændende ud, så jeg glæder mig til at høre, om det er nogen, du kan anbefale :-)


    Mvh.
    Den lille Bogblog

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg håber også meget på at de er spændende og jeg glæder mig meget til at komme i gang med at læse Russisk relaterede bøger :)

      Slet
  2. Årh, 'Slade House' vil jeg virkelig også gerne snart læse. Jeg er netop i gang med 'Den sorte dæmon' og indtil videre er den rigtig god! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mit indlæg om Slade House kommer op i morgen og, ja den var ikke helt det jeg havde håbet på...

      Jeg har syntes rigtig godt om de to tidligere bøger i Jon Rex Laugens serie, så jeg satser på at Den sorte dæmon er mindst lige så god :)

      Slet