onsdag den 30. november 2016

Decembers læseliste 2016.


I december har jeg planlagt at fortsætte med mit læsetema om Rusland, men samtidig kombinere det med et nyt tema, der hedder eventyr og eventyrgenfortællinger. Det gør jeg fordi Rusland er et gigantisk læsetema, som jeg ikke lige bliver færdig med foreløbig.

Det er også et tungere tema både følelsesmæssigt, men også rent volumenmæssigt. Jeg vil blandt andet gerne læse Krig og fred af Leo Tolstoj på et tidspunkt og det er et monstrum af en bog. Den udgave jeg har, er delt i to bind, så for ikke at gå helt død i den og Rusland, så tager jeg en pause med eventyr engang i mellem.


Bøgerne:

Williams Joyce - The Gardians Serien
Sarah Pinborough - Beauty, Poison og Charm


4 kommentarer:

  1. The Guardians serien er rigtig sød, dem får du læst hurtigt vil jeg tro. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. De ser også bare så fine og gode ud. Jeg glæder mig meget til at læse dem. Jeg har set han også har skrevet to billedbøger Jack Frost og The Man in the Moon, ved du om de også hører med til serien?

      Slet
  2. Jeg tror, jeg skal have købt Troldeliv-bogen til næste år - elsker hyggelige julebøger! Jeg er i øvrigt i gang med at genlæse Alice i Eventyrland og har også kigget på 'After Alice', så jeg glæder mig til at læse din anmeldelse :-)


    Mvh.
    Den lille Bogblog

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi opdagede så i dag d. 1. december at vi skulle være startet på Troldeliv i går. Da den starter d. 30. november, men vi når det jo nok alligevel. Jeg elsker kaldenderbøger og vi køber en ny hvert år, men det er nu ikke alle der fungerer lige godt.

      Alice har aldrig rigtig sagt mig det helt store, så jeg håber lidt at After Alice, er rigtig god ;)

      Slet