tirsdag den 15. november 2016

Novembers læseliste 2016. Del 2. (Bogforum)


I weekenden har jeg været til Bogforum i København, sammen med nogle af damerne fra min Læseklub. Det var super hyggeligt og jeg fik set og hørt en masse spændende interviews og debatter. Blandt andet blev jeg inspireret til at tjekke DR Ks "klassikere genfortalt på 30 min"-podcasts ud.

Her i videoen fortæller jeg, om de ting jeg havde med hjem fra Bogforum og de bøger jeg læser lige nu og dem jeg har tænkt mig at læse i de sidste uger af november.

Min læseklub går som det næste i gang med at læse om Den Kolde Krig, så skulle der være nogen der har anbefalinger til Kold Krigs-litteratur, så skriv det endelig i kommentarerne.


Bøgerne:

Janet Evanovich - Turbo Twenty-three
Peter Hessler - Country Driving
Ken Liu - Invisible Planets

4 kommentarer:

  1. Jeg er virkelig imponeret over, hvor meget du læser altid! Jeg glæder mig til at se, hvad du synes om de forskellige titler :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Lige nu har jeg det sådan at jeg gerne vil begynde på alle bøgerne med det samme, med det resultat at jeg ikke kan bestemme mig for, hvilken jeg skal starte med :)

      Slet
  2. Der er jo Follet's Century-serie, men så er der lige to bøger man skal igennem, før man når til Den Kolde Krig :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har ikke haft så meget held med den trilogi. Jeg har faktisk startet på den første bog hele tre gange uden at kunne læse den til ende. Men jeg har hørt noget om at man måske godt kan læse "På kanten af evigheden" som en selvstændig bog?!

      Slet